Praktijkregels

Graag zouden wij u op de hoogt willen stellen van onze praktijkregels. Wij zouden het heel fijn vinden als u hier rekening mee wilt houden. Dit is niet alleen voor ons heel prettig maar ook voor uzelf en andere klanten.

  • niet bellen in de wachtkamer
  • geen filmpjes of muziek afspelen met hard geluid
  • niet fotograferen of filmen zonder toestemming
  • niet eten of drinken in de wachtkamer
  • privacy aan de balie respecteren
  • niet luidruchtig zijn in de praktijk
  • respect voor personeel en andere klanten
  • niet aan de aparatuur komen
  • in de behandelkamer niet op de stoelen van het personeel zitten
  • maximaal 1 begeleider meebrengen
  • laat ons tijdig weten als uw adres, telefoonnummer, e-mail of verzekering wijzigd
  • een afspraak dient 24 uur van te voren te worden geannuleerd anders brengen zij de gereserveerde tijd in rekening. Afspraken mogen ook per e-mail geannuleerd worden. Dit kan op elk tijdstip.

Graag uw aandacht voor de laatste! Het kan natuurlijk altijd dat u ziek wordt of opgeroepen wordt om te werken. Hiervoor hebben wij alle begrip. Laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten. Als dit na sluitingstijd is mag u ook een e-mail sturen. Wij hopen dat u ook begrip heeft voor ons en als dit vaker voorkomt in een korte periode wij toch de gereserveerde tijd in rekening brengen. Alle afmeldingen worden genoteerd in uw dossier.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de problemen die ontstaan door het niet tijdig doorgeven van wijzigingen of als u over uw budget heengaat. Dit kunnen we vorkomen door het volgende te doen:

  • geef wijzigingen direct schriftelijk aan ons door. Dit kan online, per e-mail, per post of via een wijzigingsformulier aan de balie
  • als u niet over uw budget heen wil gaan moet u dit zelf in de gaten houden. Wij kunnen u hierbij helpen als u dit duidelijk aan ons kenbaar maakt voorafgaand aan elke behandeling. Wij kunnnen de actuele stand opvragen van dat moment.

Wij hopen op uw begrip!